Saku: jaanitrendiks tõuseb tänavu humalane õlu ja maitsevesi

20. Juuni 2014

Jaanipäeva-eelsed nädalad näitavad tarbijate huvi kasvu humalarohke maitseka õlle ning maitsestatud pudelivee vastu, näitab Saku Õlletehase statistika.

„Tänavusel jaanipäeval on kõik eeldused olla maitserohkem ja kõrgema joogikultuuriga,“ ütles Saku Õlletehase juhatuse esimees Margus Kastein.„Viimased kuud on eriti hästi näidanud, et meie õllekultuuril on, mida pakkuda. Toimunud on uute maitsete areng – väikesed pruulikojad on andnud oma osa käsitööõllede näol ning Saku oma humalarohke õllesarja Humal ja Oder turuletoomisega. Harjunud humalasisalduse taseme ületab see õlu ligi kahekordselt,“ rääkis Kastein.

Saku humalarikkad õlled on väikses, 0,33 liitrises klaaspudelis. „Tarbijate suundumust eri maitsete mekkimise poole näitab trend eelistada väiksemaid mugavaid pakendeid,“ märkis Kastein.  Kuigi populaarseim joogipakend Eestis on 0,5 liitrise mahuga, siis järjest kasvav suund Saku toodete seas on 0,33 liitrised õllepudelid. Suurtes plastpakendites õllede müük seevastu on pidevalt langenud, asendudes väiksematesse klaaspudelisse ja purkidesse villitud toodetega.

Traditsioonilise jaanijoogi – õlle – kõrval on tänavu näha maitsestatud pudelivee ostude kasvu. „Esimese nelja kuuga on vee müük liitrites olnud 8% võrra suurem kui aasta tagasi. Populaarsed on Vichy uued maitseveed, millele on lisatud vitamiine või mille kalorsust hoiab madalal looduslik magusaine stevia,“ kommenteeris Kastein. Samas suurusjärgus on kasvanud Saku Õlletehase kõigi toodete müük, mis on esimese nelja kuuga olnud samuti 8% võrra suurem kui aasta tagasi.Jaanipäeva-aegses müügistatistikas on igal aastal olnud õlu ja muu lahja alkohol üks enimmüüdud kaupu, uudne on maitsevee lisandumine müügihittide sekka.

X Sulge
OLEN VÄHEMALT 18-AASTANE