Saku: joogitootjale on kuum juuli kergendus pärast juunit

28. Juuli 2014

Juulis saabunud soe suvi on Saku Õlletehase juhi Margus Kasteini hinnangul joogitootja jaoks kergendus pärast väga külma juunikuud, mil karastusjoogid kippusid kauplustesse seisma jääma. Kokkuvõttes liigub Saku müük eelmise aasta suvega võrreldaval tasemel, kuid üle 40% on juulis tõusnud karastusjookide müük.

„Saku pudelivee müük ületab juba praeguseks eelmise aasta juulit rohkem kui 50% võrra. Eriti populaarsed on selle suve uudistooted – vitamiinidega rikastatud ja vähendatud kalorsusega Vichy maitseveed,“ rääkis Kastein.

Saku Õlletehase lahjade alkohoolsete jookide müük on sel suvel kokkuvõttes püsinud mullusel tasemel, kuigi siidri müük on kasvutrendis. „Juba suve alguses prognoosisime, et tänavune jaanitrend on maitserikkad suurema humalasisaldusega õlled, mida pakuvad paljud väiketootjad ning kus Saku tuli välja uue Humal ja Oder õllesarjaga,“ märkis Kastein. „See on märk kohaliku õllekultuuri arengust, tarbijate soovist proovida uusi maitseid. Samuti jätkub suund väiksemate pakendite ja lahjemate jookide suunas. Suures plastpakendis õllede osa müügis on pidevalt langenud, asendudes väiksematesse klaaspudelisse ja purkidesse villitud toodetega.“

Kastein märkis, et tootja poolt vaadates on nii tänavune kui eelmine suvi olnud üllatusterohked. „Võrreldes eelmise aastaga on suvekuude nägu tänavu täiesti erinev – mullu pakkus rekordeid soe juuni, tänavu üllatas juuni negatiivselt ja juuli positiivselt,“ lausus ta.Võrreldes 2013. aastaga on tänavu juulis näha ka hüpet restoranidele-pubidele tarnitud jookide müügis.

X Sulge
OLEN VÄHEMALT 18-AASTANE